2012 Oscar Elton John'un Partisi

7:35 PM


Ashley Tisdale'in Maria Lucia Hohan elbisesini çok sevdim. Sanırım bu benim Ashley Tisdale'i ilk kez hoşuma giden bir şey içinde görüşüm. Tamamen olgun ve yaşına uygun. Ayrıca rengi de ten rengine mükemmel gitmiş. Tasarımcının elbiselerinin falso verdiğini hiç görmedim şimdiye kadar, Ashley çok doğru bir tercih yapmış. 
Bu Disney oyuncuları yavaş yavaş olgunlaşıyor sanırım. Bence sonunda en doğru kararı veriyorlar. Vanessa Hudgens, Georges Chakra Couture elbisesi içinde mükemmel görünüyor. Saçı ve makyajını sade tutması tam puan kazandırıyor benden. 
Katy Perry ise tercihini Blumarine'den yana kullanmış. Elbiseyi ve saçını çok beğendim fakat omuzlarındaki eklemeler gerçekten de itici duruyor. 
Dianna Agron için ne desem bilmiyorum. Normalde her zaman şıktır ama gece babaannesinden ödünç aldığı elbiseyle gelmek zorunda mıydı gerçekten? Yatak örtüsünden yapılma elbisesi, Carolina Herrera.


Nina Dobrev'i bir ünlünün üzerinde görmeyi en çok istediğim J. Mendel elbisenin içinde görmek beni çok mutlu etti. Kırmızı halıda hep muhteşem seçimler yapıyor bu kız. Elbisenin üzerinde duruşu çok güzel ve aksesuarları iyi yakıştırmış ama keşke saçı daha güzel bir topuz olsaymış.
Dita Von Teese ise Jenny Peckham elbisesinin içinde adeta ışık saçıyor. Kendi retro stilini her yerde mükemmel şekilde oluşturmayı başarıyor. 
Heidi Klum eski top modelliğini bir türlü arkasında bırakamıyor. Atelier Versace elbisesi çok güzel dursa da hiç yaşına uygun değil. Ayakkabı ve takılarının uyumlu durduğunu itiraf etmek gerek.
Vee işte partinin en muhteşem ismine sıra geldi. Zhang Ziyi muhteşem ötesi Elie Saab elbisesi içinde göz kamaştırıyor. Tek kelimeyle kusursuz!


You Might Also Like

0 comments