Oscar de la Renta Fall 2012-2013 | New York Moda Haftası

3:21 PM


Tadda da daa (girişim biraz kötü oldu, kusura bakmayın)
Şimdi de sıra benim Modanın Babası saydığım güzel insanda.
Oscar de la Renta kumaş parçasını yırtıp önüme elbise diye koysa bayıla bayıla bakarım o kumaş parçasına. O kadar seviyorum ben bu babacan tipli Fransızı. 


Bu koleksiyonu da öncekilerden biraz farklıydı. Sanki biraz Chanel kapsamına kaymış gibiydi ama Oscar baba hiçbir şekilde kendi çizgisinden ayrılmamış.
Hanım hanımcık modeller birbirinden güzel tasarımları sunmuş bizlere.
Tasarımlar arası geçişleri nasıl yapıyor bilmiyorum ama o kadar güzel beceriyor ki inanamıyorum.



Aslında ben Oscar babayı Paris Moda Haftasında görmeyi bekliyordum ama bu da hoş bir sürpriz oldu.
New York Moda Haftasının standartlarını yükseltmiş oldu böylelikle.

You Might Also Like

0 comments