Tanıtım Turu Yüzü - Emma Watson

8:18 AM

Emma Watson gördüğüm en iyi tanıtım turlarından birine Noah (Nuh) filmiyle imza atmış bulunmakta. Adından da anlaşıldığı gibi Nuh'u konu alan filmde büyük bir yer almasa da tanıtım turuyla kendinden sıkça bahsettirdi. 

Bütün görünümlerini kusursuz bir şekilde tamamlayan genç ve güzel oyuncu konu kırmızı halı olunca yanlış yapmayacağını bir kez daha (hatta birçok kez) kanıtlamış oldu.


Saint Laurent takım elbise - David Letterman Show
Erdem çiçek detaylı elbise - New York galası sonrası parti
Peter Pilotto elbise - Basın Tanıtımı
Osman üst ve alt - Ellen Show
Stella McCartney elbise - LA Basın Tanıtımı


J. Mendel tulum - Madrid Galası
Oscar de la Renta elbise - New York Galası


Wes Gordon elbise - Berlin Galası
Ralph Lauren Collection elbise - Londra Galası

Fazlasıyla şık, can acıtacak kadar mükemmel ve her zaman etkinliğine göre olan kıyafet seçimleriyle Emma Watson'ın tanıtım turu görünümlerinden hangisi sizin favoriniz oldu?

Benim kişisel favorilerim Saint Laurent takım elbisesi ile Peter Pilotto ve Wes Gordon elbiseleri oldu.

You Might Also Like

0 comments