Valentino Balosu 2013

3:06 PM

Balo ve Valentino kelimeleri bir arada kullanıldığında bende mutluluk hormonu salgılanmaya başlıyor.Özellikle bu organizasyon Venedik'te gerçekleştiriliyor, katılımcıları ise modada ince zevklere sahipse daha bir mutlu oluyorum.


Gecenin en ama en iyi ismi çiçeği burnunda gelin Keira Knightley oldu. Valentino giymekte ustalaşan güzeller güzeli oyuncu kolunda sevgili eşi üzerinde sonbahar Couture koleksiyonu elbise ile göz kamaştırıyordu.


Keira'yı Valentino içinde bir diğer güzel Diane Kruger izliyor.
Resort koleksiyonundan pempe işlemeli elbisesi ve sevgilisi Joshua ile çok ama çok güzel görünüyordu.


Dün geceye kadar kendisini tanımasam da Golshifteh Farahani de gecenin en iyileri arasındaydı benim için.
Valentino Sonbahar koleksiyonundan tenine çok iyi giden kırık beyaz rengi elbise ile gerçekten çok şıktı.

You Might Also Like

5 comments

  1. Diane Kruger daha şık geldi gözüme :) Ben olsam saçlarımı dagınık toplardım ..Saçları fazla evden cıkıp gelmiş gibi duruyor ama yınede elbıse sahane rengi zaten harika:) sevgiler :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bence de saçlarını toplaması daha iyi olurmuş.

      Delete
  2. Keira ve James maşallah tiplere bak! Bunların çocuğu nasıl olucak düşünemiyorum bile!!! Keira'nın elbise seçimi kendi tarzına çok iyi gitmiş!
    Diane zaten insan değil! Mükemmel görünüyor elbise de çok güzel zaten! Bayıldım!
    Farahani'ti beğenemedim ben.. Diğerlerinin yanında o makyaj o clutch....

    http://little-nerd-of-fashionworld.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yorumun çok hoşuma gitti. Her kelimesine katılıyorum.
      Keira ile James'in çocukları nasıl bir şey olacak gerçekten çok merak ediyorum.
      Kız olursa Harper Beckham gibi bir şey olabilir bence. Erkek olursa daha da tatlı.

      Delete
  3. Kruger's dress looks so lovely!

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    ReplyDelete