Comic-Con 2013

5:30 PM

Her sene Temmuz ayında düzenlenen San Diego'daki ünlü çizgi romanı fuarı Comic-Con her yıl olduğu gibi bu sefer de hayal kırıklığına uğratmadı.

Çeşitli dizilerin ve filmlerin tanıtımının yapıldığı fuarda birçok ünlü boy gösterdi. Ama ben sadece benim en çok hoşuma gidenlerden bahsedeceğim.


Bu sene Comic-Con'un bir gözdesi varsa o da Jennifer Lawrence'tır.
Açlık Oyunları serisinin ikinci filmi Ateşi Yakalamak ile X-men serisinin son filmi X-Men: The Days of Future Past tanıtımları için fuarda bulunan güzel oyuncu bir kez daha Dior için yanlış seçim olduğunu kanıtladı.

Dior'dan başka ne giyse çok yakıştığını düşündüğüm Jennifer, Ateşi Yakalamak filminin panelinde kısa üst ve beyaz etekten oluşan Proenza Schouler imzası taşıyan kıyafeti ile oldukça güzel görünüyor. Görünümünü abartıya kaçmadan tamamlamayı seçen Jennifer ayakkabı tercihini dantel detaylı Nicholas Kirkwood'tan yana kullanmış.

X-men için düzenlenen ikinci panelde ise beyaz Alexander McQueen elbisesi içinde çok daha şık. Ayakkabıda yine Kirkwood demiş ancak seçtiği model ve renk elbiseye çok yakışmış.

Bu iki görünümün de Comic-Con'a çok yakıştığını düşünüyorum. Peki sizce nasıl olmuş?


Comic-Con'un her etkinlikte boy gösteren bir diğer ismi de Hailee Steinfeld oldu.
Genç yaşına rağmen etkinliğe yakışır şekilde giyinmeyi büyük bir başarı ile beceriyor.

Hangi film için olduğunu bilmesem de tanıtım panelinde giydiği Michael Kors beyaz gömleği ile bilekte biten siyah pantolonunu Christian Louboutin ayakkabılarıyla tamamladığı görünümü favori listeme oturdu.

Göz detaylı kırmızı Kenzo elbisesini de sevebilirdim ancak kıyafetiyle alakası olmayan Louboutin'ları beni soğuttu desem yalan olmaz.

İçlerinde en kötüsü ise bana göre fazlaca desene sahip olan Bibhu Mohapatra üst ve etek takımı oldu.

Ne olursa olsun bana göre Comic-Con'un etkisini en iyi benimseyen de yine Hailee oldu.
Pop art ve comic ilhamlı tırnakları kesinlikle görülmeye değer.



Geçelim diğer iki favori isimlerime. Zoe Saldana ve Scarlett Johansson.
Her ikisi de en son filmlerini tanıtmak için oradalar ama ben ne giydikleriyle daha çok ilgileniyorum doğrusu.

Zoe Saldana ten rengine muhteşem bir şekilde yakışan Balmain'in Resort 2014 koleksiyonundan bir tulum seçmiş ve görünümünü siyah, önü açık Christian Louboutin ayakkabısıyla tamamlamış.

Scarlett Johansson ise vücut hatlarını ortaya çıkaran Versace Resort 2014 koleksiyonundan elbisesi ile çok şık görünüyor. Ayakkabı seçiminde daha açık renkleri tercih etmesini istesem de genel görünüm pek iyilik.

İki farklı Resort 2014 koleksiyonundan seçilmiş bu iki görünümden hangisi sizce daha iyi?


Kırmızı halının vazgeçilmez rengi Comic-Con'a da geldi.

Game of Thrones dizisinin güzeller güzeli yıldızı Emilia Clarke dizi için düzenlenen panelde kıpkırmızı bir Christopher Kane elbisenin içinde. Elbisenin ilginç detayları ve ona uyan Charlotte Olympia ayakkabıları ile çok ama çok güzel görünüyor.

Yıllara meydan okuyan Sandra Bullock da kırmızının yakıştığı bayanlardan. Arkası tamamen siyah olan Roland Mouret elbisesini siyah Giuseppe Zanotti topuklu ayakkabısı ile kombinlemiş ve sonuç olarak ortaya çok şık bir görünüm çıkmış.

Bu iki kırmızılı hanımdan hangisi sizin favoriniz?

You Might Also Like

0 comments