amfAR Inspiration Gala 2013

2:32 PM

AIDS'e karşı düzenlenen yardım gecesinde birçok katılımcı vardı.
Fakat benim dikkatimi çekmeyi başaran sadece küçük bir azınlık oldu.


Bir diva ancak böyle olunur. JLo bütün minik divalara muhteşem bir örnek sunuyor.
Sadece onun taşıyabileceği mükemmel Tom Ford elbisesi ile gecede insanın gözlerini alamadığı ender isimlerden.
Saçını ve makyajını minimum düzeyde tutup bütün işi elbiseye bırakmakla benden en yüksek puanı topladı.
Elbisesinin yanına biraz daha parıltı eklemek içinse Harry Winston mücevherlerden yardım almış.


Bir divadan bir başkasına.
JLo müziği kırmızı halıdaki divalarındansa Uma Thurman da sinemanın kırmızı halıdaki divası.
Genelde kırmızı halıda bütün asilliği ve muhteşem fiziğini öne çıkaran seçimleri ile karşımıza çıkan güzel oyuncu yardım gecesi için Atelier Versace tasarımı uçuk pembe bir tuvalet seçmiş.
İlk bakışta kanlı canlı bir Barbie gibi dursa da baktıkça pembenin bu kadar göze batan bir tonunu seçmesinden rahatsız oldum.
Bir de elbisenin göğüs bölgesinin bazı şeyleri ortaya koyacak kadar sıkı olması taraftarı olmadığımı söylemeden geçemeyeceğim.
Bir başka kırmızı halıda bir başka elbisede daha iyi şeyler başaracağına inanıyorum Uma.


Gelelim gecenin bana göre en iyilerine.
Güzeller güzeli modeller Lindsey Wixson (solda) ve Eniko Mihalik (sağda) geceye 1920'ler ilhamlı elbiseleriyle göz kamaştırıyorlardı.
Boncuk ve tüy işlemeli uzun kuyruklu birbirinden güzel elbiseleri İtalyan marka Dsquared2'tan.
Takıları, çantaları, saç ve makyajları ile tam bir Great Gatsby havasında olan görünümleri gecenin en iyisi olmakta zorlanmadı.

You Might Also Like

0 comments