Ünlülerin Sokak Stili #1

12:41 AM



Ricardo Tisci'nin kankası olduğundan mıdır nedir Amanda Seyfried  en son Givenchy tasarımlarına ilk ulaşanlardan. Ve bu benim gibi Givenchy hayranı olup da bu görüntüyü görmek tam bir işkence.

Bir de nispet yapar gibi insanın gözüne gözüne sokmuyor mu o güzelim çantayı. Bitiyorum doğrusu.
Her şeyi geçtim insan havaalanında bu kadar güzel, bu kadar şık olur mu? Olamaz. Olmamalı.
Özellikle de aslında erkek giyim için tasarlanmış bir kazak içinde bu kadar mükemmel görünmemeli.
O kazağı ve çantayı almak için cinayet mi işlemek gerek yani?



Sanırım bu Hollywood'un suyuna bir şey katıyorlar. Yoksa herkesin böyle kusursuz olmasının başka bir açıklaması olamaz.
Ben renk ayrımı yapmayan bir insanım fakat dürüst olmak gerekirse sarı en sevdiğim renk de sayılmaz hani. Giyeni çirkin gösteren bir renk diye düşünürdüm. Taa ki Olivia Wilde'ı görene kadar.
Sokağa çıkmak için yapılmış ne muhteşem bir kombin o öyle!


Zoe Saldana meraklıları için 'Deri Pantolon Nasıl Giyilir?' dersi veriyormuş. En azından ben böyle duydum, eğer vermiyorsa da bir an önce başlamalı.
Muhteşem bir görünüm ve bu kadar da çabasız. Görüntüde gözüme batan tek bir detay var ki o da çantası. Keşke daha koyu bir tonda tercih yapsaymış.
O değil de burada sanki bütün işi paltosu yapıyor.


Pek de Lily Collins hayranı değilimdir ben. Bana göre kırmızı halıda fazlasıyla yanlış tercihler yapıyor. Ama bu görüntüsü ile onun hakkındaki fikirlerim yavaş yavaş değişmeye başladı diyebilirim.
Baştan aşağı Louis Vuitton içinde Louis Vuitton defilesine giderken muhteşem görünüyor. Hele o çanta yok mu o çanta. Beni benden aldı.
Aferin Lily, böyle devam!



Veee en iyisini tabii ki de en sona sakladım.
Fan Bingbing deyince bende akan tüm sular anında kesiliyor. Bu neden böyle bilmesem de böyle.
Kadın bambaşka bir havaya bürünüyor sanki. Bana da sadece ağzımın suyu akarken bön bön bakmak düşüyor haliyle.
Her zamanki tercihi olan platform ayakkabılarını saymazsak baştan aşağı Louis Vuitton kuşanmış ön sıradan Louis Vuitton defilesini izlemeye gelmiş.
Elbise süper, çanta mükemmel, eldivenler ise yeni bir akımın başlangıcı.

You Might Also Like

0 comments