Şık Şıkıdım: Ashley Greene ve Giambattista Valli Elbisesi

6:42 PM



Çarşamba gecesi düzenlenen amfAR Gala'sında Ashley Greene beyazlar içinde hem sade hem de göz alıcı görünüyordu.

Bazıları beyaz boyundan askılı Giambattista Valli elbisesi ile güvenli bir seçim yaptığını söylese de ben böyle düşünmüyorum. Bir insan sadelikle de muhteşem görünmeyi başarabilir. Hatta bence ne kadar sade o kadar iyi.

Ve bu felsefenin de Ashley'nin işine yaradığı besbelli. Güzelim vücudunun tüm çekici hatlarını öne çıkaran elbisesini Giambattista Valli altın yapraklı kemer, sarı altın ve pırlanta işlemeli çiçek şeklindeki Lorraine Schwartz küpeler ve hepsini tamamlayıcı unsur olan minimum makyajıyla tamamlamış. Saçının koyu rengi ve kusursuz dalgası ise elbise ile güzel bir tezat oluşturmuş doğrusu.

Tanrıça görünümünde çok az dekolte kullanarak akılcı davrandığı için onu bir kez daha tebrik etmek istiyorum.
Bana göre bu görünüm Ashley'nin son zamanlardaki en iyi görünümü. Tam bir şık şıkıdım görünümü.

You Might Also Like

2 comments

  1. Benim de şıklarımdan biri Ashley Greene ama SJP, Karlie Kloss ve Doutzen Kroes'i daha çok beğendim.

    http://onfashionandthings.blogspot.com/2013/02/red-carpet-amfar-gala-2013-what-was-she-wearing.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. SJP ile Doutzen Kroes'e bayıldım diyebilirim. Zaten SJP kırmızı halıdaki favori isimlerimden biridir.

      Delete