Tanıtım Turu Yüzü - Blake Lively

10:46 PM


Gossip Girl'in sevilen yıldızı Blake Lively yeni filmi 'Savages' (Vahşiler) tanıtımı için programdan programa koşturdu. Tanıtım Turu bölümünün bir parçası olarak bende Blake'in Savages stilini incelemeye aldım.

Aslında filmin konusu çok saçma ve bence izlemeye değer değil. Benim için filmden daha ilgi çekici olan şey Blake'in tanıtım turunda giydiği kıyafetler. Onu ilk defa bu kadar çeşitli giysilerin içinde görüyorum ve bundan çok memnunum. Değişken ama yine de belirli bir stili var Blake Lively'in. En çok da Louboutin ayakkabı tutkunluğunu seviyorum onun. Ama bu tanıtım turunda bir değişikliğe giderek Louboutin'a eskiden verdiği önemi pek verememiş.

Yukarıdaki resimde soldan sağa gidecek olursam:
1.  Savages Los Angeles Galasında - Zuhair Murad elbisesi
2. Savages New York Gösteriminde - Gucci elbise
3. Good Morning America Programında - Micheal Kors takım elbise  (Ayakkabıları Loboutin)
4-5 David Letterman'da - Jenny Peckham ve Marchesa elbise
6. Charlie Rose Şovunda - Monique Lhulillier elbise
7. Jimmy Fallon'da - Lanvin gömlek ve pantalon
8. Charlie Rose Şovunda - Marios Schwab elbise
9. ABC stüdyolarında - Lanvin elbise
10. Savages Basın Konferansında - Opening Ceremony elbise

Benim favorilerim sırası ile 1-3-4-7. Onu hep değişik giysilerle görmek gibisi yok. Kendisin her şeyin yakışabileceğini kanıtlamış oldu Blake böylece.
Peki sizin favorileriniz hangileri?

You Might Also Like

0 comments